AUDI piedāvās budžeta klases e-Tron

Etron 50 quattro

AUDI jau kādu laiku aktīvi komunicē, ka nākotne pieder elektroauto segmentam, pierādot šos vārdus, jau 2020.gadā būs iespējams iegādāties AUDI e-tron 50 quattro. Lielos vilcienos runājot, iedomājamies, ka ir AUDI A6 ar 3.0TDI un 2.0TDI motoriem, tieši tas pats arī ir šajā gadījumā, tikai bez iekšdedzes dzinējiem. Vienmēr ir bijusi sakarība starp auto jaudu un tā cenu un e-tron 50 nebūs izņēmums.
Šobrīd jaudīgākā jeb parastā e-tron versija maksā sākot no 83 440EUR, tad e-tron 50 varētu maksāt zem 70 000EUR. Praktiski viena AUDI Q7 (Type 4L) modeļa cenas starpību. Ar humoru skatoties uz šo, tad etron 55 vietā var iegādāties etron 50 un par atlikumu iegādāties iekšdedzes auto rezervei.

Lielos apmēros kāda tad ir starpība starp etron 55 un etron 50?



AUDI etron 55 quattro
  • 95 kWh baterija
  • 450km – distance kuru var mērot ar pilnu uzlādi
  • 0-100 km/h 5.7 sekundēs
  • Maksimālais ātrums 200 km/h (elektroniski ierobežots)
  • Elektrodzinēju kopējā jauda 300 kW, 664 Nm (Sporta režīmā)
  • Ātrā uzlāde līdz 150 kW
  • AUDI etron 50 quattro
  • 71 kWh baterija
  • 299km – distance kuru var mērot ar pilnu uzlādi
  • 0-100 km/h 7.0 sekundēs
  • Maksimālais ātrums 190 km/h (elektroniski ierobežots)
  • Elektrodzinēju kopējā jauda 230 kW, 540 Nm
  • Ātrā uzlāde līdz 120Kw

Ļoti energoefektīvs

AUDI apgalvo, ka etron lielākoties izmantos aizmugurējās ass elektromotorus, jeb būs klasiskā piedziņa, bet situācijās, kad tas būs nepieciešams ļoti ātri pārslēgsies uz pilnpiedziņu. Šāda sistēma tiek izmantota nevien Etron modeļos, bet arī parastajos AUDI ar iekšdedzes dzinējiem. Nedrīkst aizmirst pieminēt bremžu spēka pārveidi elektrībā, jeb gudriem vārdiem sakot – rekuperācija. Vairāk bremzēsi vairāk tiks uzlādēta baterija, tas ir iemesls kāpēc braucot pilsētas režīmā auto var veikt lielāku distanci nekā braucot vienmērīgi pa šoseju.
Ar mazākām baterijām tiek nošauti divi zaķi, pirmais no tiem ir cena, otrs – lai saliktu vienu E-tron būs nepieciešams mazāks skaits bateriju. Ja pirmo iemeslu mēs viegli saprotam, tad jautāsiet kur problēma ar bateriju skaitu?

Problēmas ar bateriju piegādēm

Ir aizkavēšanās ar bateriju piegādēm ko nodrošina uzņēmums “LG Chem”. Konkrētais uzņēmums ir viens no līderiem elektrisko auto bateriju ražošanā un gluži vienkārši pieprasījums ir tik augsts, ka nespēj saražot nepieciešamo apjomu.
AUDI nav vienīgais ražotājs, kas sadarbojas ar šo uzņēmumu, to dara arī – Hyundai, VW, General Motors, Mercedes-Benz, BMW. Bateriju iztrūkums varētu arī aizkavēt AUDI Etron Sportback prezentāciju, jo vienkārši nepietiek baterijas.
Droši izlasi arī par to, kā mums gāja ar E-tron!





Atsauces:
https://www.greencarreports.com/news/1122719_report-battery-shortages-lead-to-audi-e-tron-production-delays
https://insideevs.com/news/362910/audi-entry-level-e-tron-50-quattro/

Leave a Reply