AUDI SQ7 un SQ8 atgriežas benzīna dzinēji!




Kādu laiciņu atpakaļ ziņojām, ka AUDI sāks uzstādīt dīzeļa dzinējus AUDI Sport modeļos, jeb Esīšos. Ar smaidu sejā varam paziņot, ka V8 benzīna dzinēji atgriežas AUDI lielākajos SUV modeļos

Benzīna V8 atgriežas

V8 4.0 TFSI : 373 kW / 770 Nm

AUDI ir paziņojis, ka atjauninātajos AUDI SQ7 un SQ8 tiks uzstādīti jaunie V8 benzīna turbodzinēji, kas attīstīs teju 500Zs un 770nM griezes momenta.
Tiek plānots aizvietot esošo V8 4.0TDI dzinēju, kas attīstīja 429Zs. Tomēr te mēs redzēsim atšķirību starp dīzeļdzinēju un benzīndzinēju. Tā lielā atšķirība kāpēc motora vīlētāji iecienījuši dīzeļus ir lielāks griezes moments (nm) un jaunajam V8 4.0TFSI būs par 130nM mazāk nekā priekšgājēja TDI V8 motoram. Kādam tas ir būtiski, kādam otršķirīgi.
Līdz galam nav skaidrs kāpēc AUDI ir radusies vēlme spēlēties ar dzinēju maiņu, bet īsteniem benzīngalvām šī ziņa tikai radīs pozitīvas emocijas.
Jautājums paliek atvērts vai nākamie Esīši atkal tiks aprīkotie ar benzīna dzinējiem?





Jaunais dzinējs būs praktiski tas pats, kas tiek izmantots Bentley Continental GT V8 un Lamborghini Urus, tikai nedaudz deforsēts, zinātāji minēs faktu, ka RSQ8 arī ir tāds pats dzinējs. Praktiski iegādājoties atjaunoto SQ7 ar šo dzinēju, īpašniekam pavērsies grandiozas iespējas uzlabot dzinēja jaudu, jo kā redzam – resurs ir patiešām pārsteidzoši liels!
Viena no lielākajām AUDI problēmām, kāpēc esīši tika aprīkoti ar TDI dzinējiem ir Eiropas Savienības prasības par ekoloģiku. VAG benzīna dzinēji nebija tie ekoloģiskākie un ražotājam nāktos maksāt vairāk naudiņas ES par to ražošanu. (Iespējams, es meloju).

Dzinējs būs aprīkots ar COD sistēmu (Cilindri pēc pieprasījuma), kas ļaus pēc nepieciešamības atslēgt līdz pat 4 cilindriem. Respektīvi milzīgais V8 var vienā brīdī pārvērsties par standarta R4 dzinēju un iegūt lielāku degvielas ekonomiju līdz ar to samazināt izmešu daudzumu. Pie tam, automašīnas tiks aprīkotas ar 8 pārnesuma automātisko kārbu, kas komplektā ar COD sistēmu paver iespēju krietni samazināt izmešu apjomu.

Atjauninātie modeļi būs pieejami jau rudenī, vismaz Lielbritānijā, par cenām neminēšu, jo nav ticamu avotu.
Atliek vien sagaidīt Latvijā




Leave a Reply