Gekona izveide!

Ir pagājusi precīzi nedēļa kopš Gekona izveides. Uzreiz jāsaka, ka sanāca labāk nekā biju plānojis. 
Pirms tam bijām veidojuši AUDI Latvija uzrakstu, kurš arī sanāca itin labs. Nevar gan salīdzināt apļus ar Gekona izveidi, jo sarežģītība gekona veidošanā ir krietni lielāka.

Teorētiski mācījāmies no kļūdām, bet tika pieļautas citas kļūdas. Varu pateikt tikai vienu, ka nekļūdās tikai tas, kurš gudri komentē sēžot dīvānā.

Kā gan mēs vispār nonācām līdz idejai par gekona izveidi? Tas sākās diezgan nevainīgi ar AUDI puķītes izveidi. Kad to bijām izveidojuši, biedriem šaudījās idejas par to, ko gan vēl varētu izveidot.
Viena no idejām bija par AUDI apļiem. Kā jau visi zin, tad tos mēs skaisti izveidojām no 155 AUDI. Un tieši tās dienas vakarā, AUDI logo autors jau man bija atsūtījis rasējumu ar gekonu un jautājumu – Kad taisām? 

Sākumā tas likās nereāli, jo no rasējuma es nesapratu itin neko. Tiesa, galvenais bija, lai tā autors visu saprastu, kas ir jādara. Pagāja pāris mēneši un jautāju Edvīnam – vai es tam gatavs? Kad saņēmu pārliecinošu atbildi, tad bija nākamā doma par quattroclub.lv piesaisti šim pasākumam. Lai viss būtu vēl iespaidīgāk, vajadzēja realizēt ideju par to AUDI iesaisti kuriem ir quattro pilnpiedziņas sistēma. No malas likās nekas grūts un te ļoti palīdzēja quattroclub.lv ar saviem biedriem. 

Sākumā rasējums bija tikai ar gekonu, bet kad cilvēku atsaucība lidoja kosmosā, tad tika nolemts par quattro uzraksta pievienošanu. 
Speciāli veidojām reģistrāciju, lai neviens nebūtu apvainojies, kurš pirmais brauc – tas pirmais maļ.
Kā izrādījās pasākuma dienā, tad no pamatsastāva reģistrētajiem atbrauca, labi ja 1/2. Paldies tiem, kuri saņemot atbildē vārdu “Rezervists” nenobijās un atbrauca, jo viņi spēlēja lielu lomu.
Jāizsaka nožēla par tiem cilvēkiem, kuri šādā veidā izrāda necieņu un neierodas. Protams, bija godīgi cilvēki kuri atrakstīja un paziņoja, ka neieradīsies.  Paldies Jums!

Bet nedaudz sīkāk par tiem, kuri ieradās:
1. Šis bija dīzeļgekons, pietam, darbināms ar 2.5TDI V6. Šie motori bija nospiedošā vairākumā.
2. Jaunākais autiņš bija 2015.gada AUDI S4.
3. Lielākā daļa Gekona sastāvēja no AUDI A4 B6, kam sekoja AUDI A6 C5 un C6.
4. Populārākā krāsa – melna un aiz tās seko sudraba (ne Ingūna, bet krāsa)

Organizatori Rumbulas lidlaukā bija jau kopš 8:00 un centās norobežot teritoriju, sagatavoties, lai viss noritētu bez aizķeršanās. Gekonam pieņemoties spēkā, tas aizņēma arvien vairāk vietas uz pamestā skrejceļa un tas izraisīja pāris mierīgo iedzīvotāju pretenzijas. 
Pirmais bija BMW E36, kurš iebrauca tajā gekona pusē, kur jau viss bija noslēgts. Laipni norādot kā pareizi apbraukt, saņēmu tikai krieviskus lamuvārdus un nesaprotamu bļaušanu. 
Tālāk kāda sieviete ar ratiņiem arī iemaldījās turpat kur BMW, laipni pastāstīju, kas un kā. Tomēr pretī saņemu ko līdzīgu un atkal krieviski.  Diezgan interesanti. Vēlāk lielā autobraucēju grupā Facebook ieliku mūsu paveikto darbu un komentāros šī pati sieviete mūs cēla 7. debesīs. Tas, man lika aizdomāties.

Protams, ar to viss nebija beidzies un tālāk sekoja BMW X6, kurš turpu-šurpu braukāja vismaz 4 reizes, no kurām 5. reizē vairs nespēja tikt cauri, jo bijām skrejceļu smuki nobloķējuši. Tiesa, citi mierīgie iedzīvotāji spēja apbraukt, lai gan nācās nedaudz skart zāli, bet tas viņus netraucēja. Tur brauca gan Opeļi, Fordi utml., bet X6 ar R20 riepām, tas likās nepieņemami. 
Tomēr, pastāstot, ka te ir quattro un varēsim izvilkt, ja būs nepieciešams, tad X6 devās cauri. 
Nepagāja ne 10 minūtes no šīs situācijas, kad aiz apvāršņa parādījās Rigas Pašvaldības policijas ekipāža. Es biju gekona otrā galā un kamēr tiku līdz turienei, situācija bija atrisināta un mums ļāva pabeigt iesākot darbu. Paldies tiem, kuri aizstāvēja mūsu ideju! Kā arī RPP par sapratni.
Te atkal gribētos piebilst, ka Ušakovs ielika mūsu bildi savā profilā. 

Gekona veidošanas pusceļā paņēmām pārtraukumu, lai Edvīns varētu atpūsties, gluži kā to darīja visi pārējie. Liels paldies AUDI dievam un veidošanas laikā īsti mūs neviens netraucēja, tik cik pie beigām sāka nedaudz līt lietus, bet tam mēs tikām pāri!

“Pateicoties”, tam ka liela daļa kuri bija reģistrējušies pamatsastāvam nebija ieradušies, nācās saukt papildspēkus. Pirmie bija rezervisti un tālāk jau ar Live video palīdzību tika sasaukti pārējie iztrūkstošie. Jāsaka liels paldies tiem, kuri spēja operatīvi noreaģēt uz uzsaukumu! Pietam, bija viens dalībnieks kurš izrāva AUDI no servisa un skrēja pie mums!
Kā arī viens dalībnieks, kurš brauca uz savu mazdārziņu, tika iebīdīts Gekonā!

Mēs mēģinājām nokontrolēt to, lai visi būtu ar Quattro pilnpiedziņu, pat vairākus atraidījām, jo bija bažas, ka automašīna ir FWD. 

Gala rezultāts

Pēc pāris stundu mokām no skatītāju puses, bet no organizatoru puses tās bija 7 stunda darba un spriedzītes par rezultātu. Nevienā brīdī nebija 100% pārliecība par gala rezultātu, bet saņemot jaunākās bildes, sapratu ka viss ir labi!
Kopā 122 AUDI automašīnas ar quattro pilnpiedziņu izveidoja šo skaisto Gekonu. 
Ja salīdzina ar iepriekšējo veikumu AUDI Latvija izveidē, tad “reach” ziņā esam krietni tālāk. 

Mūsu rezultātu ir redzējuši:
Vācija
Nīderlande
Polija
Anglija
Baltkrievija
Lietuva
Ziemeļamerika
AUDI_Online (Oficiālais AUDI twitter konts)

Kā arī neskaitāmi forumi, grupas utml. Pats personīgi mēģināju pushot cik vien var mūsu rezultātu.

Kā arī saņēmām sveicienu no mazā sekotāja. Kā teica puiša tētis, tad paši esot lieli Mercedes fani.

Lielākie paldies:
quattroclub.lv
AUDI Latvija komandai (Edvīns, Elīna, Emīls, Līga)
AUDI Latvija ģimenei par atbalstu
Visiem pārējiem, kuri turēja īkšķus!

 


Ir iespēja mūs atbalstīt nevien turot īkšķus, bet arī finansiāli!
Ja Jums patīk ko mēs darām un vēlaties, lai būtu attīstība. Ir iespējams, mūs finansiāli atbalstīt!

“AUDI Latvija Biedrība”
Reg.Nr. 40008263557
LV52UNLA0055000099752


*Novēlu nākamreiz aizdomāties par to, kad reģistrējaties pasākumiem. Jāsaprot, ka ja esi reģistrējies tad Tevi tur gaida un ar Tevi rēķinās!

Leave a Reply