Sanhajas autoizstade prezente Audi A6 e-tron konceptauto




Audi apņēmīgi turpina uzsākto e-volūciju pretī elektriskajai mobilitātei, 2021. gada Šanhajas autoizstādē prezentējot inovatīvo un pilnībā elektrisko sērijveida automobiļu saimes priekšgājēju – četru durvju Audi A6 e-tron konceptauto. Pilnībā jauna tehnoloģijas arhitektūra PPE (Premium Platform Electric) nākotnē kalpos par tehnoloģisko platformu šīm automašīnām. Sākot no 2022. gada beigām pirmie sērijveidā ražotie automobiļi C un vēlāk arī B segmentā nonāks ar PPE tehnoloģiju, tostarp pirmo reizi elektrisko automašīnu tirgū gan vieglie apvidus automobiļi (SUV) ar augstu klīrensu, gan dinamiska stila modeļi ar zemu braukšanas augstumu, piemēram, kā gaidāmais Audi A6 e-tron.

Ar Audi A6 zīmi jaunais konceptauto apliecina savu vietu zīmola luksusa klases modeļu
segmentā. Audi A6 zīmolu ir pārstāvējis segmentā ar vienu no pasaulē lielākajiem tirdzniecības
apjomiem, sākotnēji, kopš 1968. gada līdz 1994. gadam – kā Audi 100. Vispirms šī modeļa saimi
papildināja sedans, Avant un allroad, bet vēlāk Sportback, kas tika tirgū laists kā A7. Elektriskās
piedziņas sistēmai Audi A6 modelī jau ir senas tradīcijas – pēc pilna hibrīda versijas, kas tirgū tika
laists 2011. gadā, pašreizējais Audi A6 TFSI e debitēja 2019. gadā ar plug-in hibrīda piedziņu un
nobraukšanas distanci ar elektrisko piedziņu līdz 91 kilometram (WLTP ciklā).

Dynamic photo,
Colour: Helio Silver

Pretstatā pēdējam modelim, 2021. gada Šanhajas autoizstādē prezentētais Audi A6 e-tron
konceptauto pilnībā paļaujas uz elektrisko jaudu, kas balstīta uz Audi izstrādātu nākotnes PPE
platformu. Vienlaikus tas arī piedāvā pilnībā jaunu dizaina konceptu – vienīgais, kas ir vienāds ar
pašreizējo A6 modeli, ir tā izmēri. 4,96 metrus garā, 1,96 metrus platā un 1,44 metrus augstā
virsbūve veidota kā Sportback, un tās līnijas skaidri atspoguļo Audi pašreizējās dizaina valodas
sistemātisko progresu.




Šanhajas autoizstādē debitējošā Audi A6 e-tron konceptauto eksterjers ir kas krietni vairāk par
vienkāršu dizaina ideju realizējumu – modeļa virsbūve ir Audi nākotnes sērijveida modeļu
piemērs un sniedz skaidras norādes par to, cik dinamiska un eleganta izskatīsies zīmola
elektrisko luksusa automobiļu klase.

Tikmēr PPE platforma nodrošinās dinamisku braukšanas pieredzi un piemērotību lietošanai
ikdienā kā galveno automobili ģimenē. Atkarībā no izvēlētās piedziņas sistēmas un modeļa
versijas, Audi A6 e-tron nākotnē varētu ar vienu uzlādes reizi nobraukt vairāk par 700 kilometriem
(balstoties uz WLTP standartu), bet saimes jaudīgākie locekļi no 0 līdz 100 km/h ieskriesies ātrāk
par 4 sekundēm.

Dynamic photo,
Colour: Helio Silver

Priekšējie un aizmugurējie lukturi ir plāni un vizuāli papildina virsbūves līnijas. Digital Matrix LED
un digitālā OLED tehnoloģija sniedz iespēju sasniegt maksimālu gaišumu un plašu funkciju klāstu
pat ar minimālu virsmas laukumu, vienlaikus piedāvājot pielāgojamus gaismas dizainus.
Priekšējie un aizmugurējie lukturi ir plāni un vizuāli papildina virsbūves līnijas. Digital Matrix LED
un digitālā OLED tehnoloģija sniedz iespēju sasniegt maksimālu gaišumu un plašu funkciju klāstu
pat ar minimālu virsmas laukumu, vienlaikus piedāvājot pielāgojamus gaismas dizainus.

Digital Matrix LED priekšējās gaismas sasniedz gandrīz kino kvalitāti. Piemēram, ja Audi A6 e-
tron konceptauto akumulatora uzlādes nolūkā tiek novietots pretī sienai, autovadītājs un
pasažieris laiku var pakavēt ar uz šīs sienas projicētas videospēles spēlēšanu. Turklāt projekcijas
ap automobili pirmo reizi ļauj paplašināt komunikācijas diapazonu ārpus automašīnas. Ar
inteliģentās savienojamības palīdzību Audi A6 e-tron konceptauto sniedz informāciju citiem
satiksmes dalībniekiem ar vizuālu signālu palīdzību.

Static photo,
Colour: Helio Silver

Ātra uzlāde, gara nobraukšanas distance
Divi Audi A6 e-tron konceptauto elektromotori spēj nodrošināt kopējo jaudu 350 kW un 800
ņūtonmetru griezes momentu.

Audi A6 e-tron konceptauto – tāpat kā visu nākotnes PPE modeļu – piedziņas tehnoloģijas
pamatā ir 800 voltu uzlādes tehnoloģija. Tāpat kā Audi e-tron GT pirms tā, šī tehnoloģija
nodrošina, ka Audi A6 e-tron konceptauto akumulatoru ātrās uzlādes stacijās ļoti īsā laikā
iespējams uzlādēt ar līdz pat 270 kW lielu jaudu. Nepieciešamas vien 10 minūtes, lai akumulatoru
uzlādētu līdz līmenim, ar kuru iespējams nobraukt vairāk nekā 300 kilometrus. Mazāk nekā 25
minūtēs Audi A6 e-tron konceptauto 100 kWh akumulatoru var uzlādēt no 5% līdz 80%.




Leave a Reply