Vienmēr esam uzskatījuši, ka ķīnieši ir mazi augumā un līdz ar to pārvietojas izmantojot mazākas automašīnas. Tomēr tā gluži nav un Ķīnā ir trends braukt ar automašīnām ar pagarināto virsbūvi.
AUDI A7L sedans
Jā, tieši tā, sportbacks, kas nu pārtapis par sedanu. Visu šo laiku, kopš tirgū ir pieejams AUDI A7, mēs to esam uztvēruši kā automašīnu ar sportback virsbūvi, bet šis 2021.gads ir jaunumiem pilns un AUDI paziņoja par īpašu A7L modeli priekš Ķinas tirgum.
Ņemot vērā, ka Ķinā arvien aktuālākas kļūst automašīnas ar pagarināto virsbūvi, tad ražotājs ir nolēmis vienu no saviem premium modeļiem pārveidot speciāli priekš ķiniešu vajadzībām.
Izmaiņas skars tikai automašīnas aizmugurējo daļu, kur plaši zināmais slīpais jumts, kas saiet kopā ar bagažnieka pārsegu, kļūs par tipisku sedana virsbūves auto.
Protams, ar šīm izmaiņām lielākie ieguvumi ir aizmugurē sēdošajiem, jo būs vēl vairāk vietas kājām. Ar visiem uzlabojumiem AUDI A7L tomēr būs nedaudz īsāks par AUDI A8.
Ķīnas tirgum paredzētais īpašais AUDI A7L sedans būs aprīkots ,protams, ar pilnpiedziņu, 2.0TFSI un 3.0TFSI dzinējiem, kā arī visu četru riepu piestūrēšanu.
Īpašais Ķīnas auto tirgus
Šī nav pirmā reize, kad uzzinu par īpašiem modeļiem tieši priekš Ķīnas, pārsvarā tie ir L, jeb long versijas automašīnām, kuras citur īsti nopirkt nevar. Ja iztēlojamies vidusmēra ķīnieti, tad viņs reti kad pārsniedz 170cm augumu un rodas jautājums – kāpēc long modeļi ir tik aktuāli? Ja pat parastā AUDI A4 aizmugurē būtu diezgan ērti.
Vēl salīdzinoši nesen – desmit līdz piecpadsmit gadus atpakaļ, tikai maza daļa Ķīnas iedzīvotāju varēja atļauties automašīnas, bet tas viss ir strauji mainījies un nu jau Ķīna ir super liels auto tirgus. Ņemot vērā iedzīvotāju vēlmi izcelties un parādīt savu automašīnu, tad long versijas ir viena no opcijām.
AUDI A7L nav pirmais unikālais AUDI, kas ir pieejams tikai Ķīnā. AUDI A3, A4, Q2, Q5 ir pieejamas Long versijas, spēcīgs trends kuram pat seko pat Peugeot ražotājs laižot klajā savus long modeļus.