Mums katram dzīvē ir savi plāni un ne vienmēr tie piepildās. To pašu var teikt arī par auto ražotājiem, kas skicē savus plānus, bet ne vienmēr izdodas tos realizēt. Šodien apskatīsim pāris nepiepildītos plānus no AUDI puses.
AUDI Quattro
2010.gadā Parīzes auto šovā ar lielu blīkšķi tika prezentēts AUDI Quattro koncepta modelis. Toreiz par godu AUDI Sport Quattro 30 gadu jubilejai bija plānots izveidot limitētu daudzumu AUDI Quattro automašīnas.Galvenā ideja bija izgatavot mūsdienīgu AUDI Quattro versiju. Automašīna tiktu būvēta uz saīsinātas AUDI RS5 versijas, tās būtu par 150mm īsāks nekā RS5 un par 200mm īsāks nekā AUDI A5. To darbinātu izslavētais 2.5TFSI dzinējs, kas attīstītu 410zs.
Tomēr, pēc lielā bīkšķa iestājās klusums. Tomēr 2017.gadā pienāca ziņas, ka konkrētais projekts ir miris. Kā tā laika AUDI Sport divīzijas šefs teica: “Tas ir jauks sapnis, tomēr mums ir jākoncentrējas uz esošajiem modeļiem un plāniem, kas saistīti ar tiem.”
AUDI Quattro Spyder
1991.gada Frankfurtes auto šovs, pasaule tiek iepazīstināta ar AUDI Quattro Spyder. Tas aprīkots ar pastāvīgu pilnpiedziņu, motors aizgūts no AUDI 100 C3 2.8V6 ar 172zs. Pateicoties alumīnija virsbūvei automašīnas svars bija pārsteidzoši mazs, nieka 1100kg.Likās, ka automašīna debitējusi ļoti veiksmīgi un AUDI dīleri saņēma neskaitāmus pasūtījumus. Tomēr ražotājs uzskatīja, ka automašīna ir par dārgu. Tās ražošanas izmaksas bija augstas un attiecīgi cena būtu pārmērīgi liela. Pētot tirgus situāciju, tika nolemts, ka tirgus apjoms automašīnai būtu pārāk mazs un ražošanu tā arī neuzsāka.
Kādu brīdi vel tika apsvērta limited edition varianta izlaišana, tomēr arī tas tika noraidīts.
AUDI A8 Coupe
Tieši tā, biznesa klases AUDI tikai kupejas izpildījumā. Šāds plāns bija AUDI, tomēr kā iepriekšējie, tas netika īstenots. Varētu teikt, ka tāda konkurence kāda bija starp AUDI/BMW/MB 1990.gados sen nav bijusi. Tieši šī spēcīgā konkurence lika AUDI apsvērt domas par A8 kupejas versiju, tolaik BMW eksistēja 8.sērija, kas bija tiešais AUDI A8 Coupe konkurents. Tomēr, pētot BMW pārdošanas apjomus, secināja, ka īsti pieprasījums šādai automašīnai nav.Lai arī A8 Limo versija bija ražošana, lai uzbūvētu tās kupejas versiju, nācās praktiski visu automašīnu pārveidot, atstājot tikai priekšdaļu neskartu. Saīsinātā virsbūve būtu jātaisa pilnīgi jauna, jo ar alumnīniju nav viegli spēlēties. Druvis, sēdekļi, logi, praktiski viss būtu jātaisa pilnīgi no jauna.
Vienīgais eksemplārs tika izgatavots tumši zilā (Ming Blue Pear) krāsā un fanu acīm pirmo reizi tika atrādīts 1997.gada Frankfurtes auto izstādē (Citos avotos min Ženēvas auto izstādi).
Automašīna publiski nav redzēta kopš 2002.gada, tomēr tā nav iznīcināta un ir IVM Automotive īpašums.
Šie ir trīs, mūsuprāt, interesantākie AUDI prototipi, kas netika īstenoti.