AUDI atvadās no S-line emblēmas?

Praktiski katrs AUDIsts saprot, kas ir Sline komplektācija un bieži vien ar to lepojās. To, ka īpašniekam automašīna ir aprīkota ar sportisko pakotni varēja noprast ne tikai vizuāli, bet arī ar Sline emblēmām. Tomēr nākotnē mūs sagaida nelielas izmaiņas šajā jomā.

Kas ir Sline?

Tomēr ne visi cilvēki saprot, kas ir Sline komplektācija un ko tas dzīvē maina. Bieži vien dažādos sludinājumos redzam uzrakstus “Pārdodu AUDI A6 ar pilnu Sline komplektācija” vai līdzīgus uzrakstus, tas padara automašīnu nedaudz vērtīgāku.
Kopumā ir pieejami trīs Sline komplektācijas paveidi ko varēja izvēlēties komplektējot savu automašīnu rūpnīcā:
1. Interjera Sline, tas parasti izpaudās ar perforētas ādas stūri, melnajiem griestiem, sportiskākiem krēsliem un hroma apdari salonā.

2. Eksterjera Sline, šeit parasti iezīmējās sportiskāka izskata priekšējais un aizmugurējais bamperis, durvju moldingi, hromēti spoguļi un Avant gadījumā bagāžnieka spoileris.

3. Piekares Sline, to parasti varēja pamanīt uzreiz, jo automašīna bija zemāka/sēdināta, kā arī lielāki bremžu diski ar suportiem.





Ja automašīnai ir viss no iepriekš minētā, tad to varēja saukt par pilnu Sline komplektāciju, bet pasūtot no rūpnīcas automašīnu, bija iespēja nokomplektēt tikai ar daļējām Sline opcijām. Vienu no piemēriem var minēt šādu – īpašnieks izvēlējies tumšos griestus un sporta krēslus, bet pārējo salonā atstājot standarta. Līdz ar to pērkot jaunu/lietotu automašīnu ir jāpievērš uzmanība vai pārdevēja nodēvētais “pilnais Sline” ir tik tiešām pilns.

Jaunās AUDI emblēmas


Skatoties prezentāciju no jaunā AUDI A5 acīs iekrita jauna emblēma, kas iepriekš nebija redzēta. Atliek tikai kādu laiciņu nesekot līdzi jaunumiem un izrādās, ka tik daudz lietas ir mainījušās.
Jaunā emblēma izskatās kaut kur redzēta un pārsvarā tie bija S un RS modeļi, bet tagad šādu skaistu lietiņu redzēsim arī uz parastiem AUDI. Runa ir par Progresīvi sarkanu, ieslīpu rombu, parasti šādu kombināciju izmantoja tikai AUDI sporta automašīnās. Atliek vien domāt par jaunu marketinga paveidu kā pastiprināt vēlmi iegādāties kādu “krutāku” AUDI, kas galu galā nav nemaz tik “kruts”.
AUDI gan nav pirmais ražotājs, kas ir izvēlējies iet šādu ceļu un mūsu lielākie konkurenti no Bavārijas izmanto līdzīgu marketinga triku. Principā iegādājoties jebkuru parastu BMW Tu vari tam no rūpnīcas jau pielipināt klāt M emblēmu un Tev būs M320, tas nenozīmēs, ka Tev ir Emka, bet gan, ka konkrētais auto ir ar bagātīgāku komplektāciju.
Ja S-line emblēmas mēs redzējām uz priekšējas restes, spārniem un durvju moldingiem, tad jaunais grafiskais apzīmējums atradīsies tikai automašīnas aizmugurējā daļā uz bagažnieka.




Labā ziņa ir tāda, ka visiem AUDI nepienāksies šāda jaunā tipa emblēma, bet gan tikai tiem, kas būs nokomplektēti “Sline” līmenī. Tiesa, līdz galam nav skaidrs, vai būs nepieciešams 3xSline komplektācija vai derēs tikai kāda daļa no šīs komplektācijas.
Jāsaka, ka AUDI daudz domā ko varētu izmainīt, lai spētu turēt līdzi plašajām izmaiņām automašīnu piedāvājumā. Daudzi no mums zināmajiem modeļiem ir izņemti no ražošanas, kā piemēram, A1, TT, R8, A5 Coupe un Cabrio. Paralēli šiem jaunumiem, pienāk ziņas, ka AUDI ir atteicies no mulsinošajiem jaudas apzīmējumiem – 35 TFSi, 40 TDI utt., šie apzīmējumi tautā ļoti neiegājās un paldies saprāta balsīm, ka tie tikai izņemti. Pagaidām, gan neatrodu informāciju par to kā tiks jaudas apzīmētas turpmāk.

Noslēgumā

Domāju, ka nākotnē mūs sagaida vel citi pārsteidzoši jaunumi no AUDI, jo plānotais pieprasījums pēc elektroauto nav tik liels, lai uzņēmums varētu tikai uz tiem dzīvot un attīstīties. No citiem ražotājiem arvien biežāk dzirdam domu maiņu par pilnīgu pāriešanu uz elektroauto ražošanu. Viens no pēdējiem ražotājiem ir Volvo, kas uz galda tur atvērtas visas iespējas. Lielākā problēma ir Ķinas EV ražotāji, jo ražotāju ir ļoti daudz, Ķinas Valdības masveidīgi atbalsta vietējos elektroauto ražotājus līdz ar to var piedāvāt zemāku cenu par vienu automašīnu. Eiropas ražotāju stiprā puse ir iekšdedzes dzinēji, jo tie ir modernāki, izpilda visas ES ekoloģijas prasības, kamēr EV segmentā ķīnieši izkabina Eiropas auto ražotājus.

Leave a Reply